2010年4月5日 星期一

cRYING oUT LOVE iN tHE cENTRE oF tHE wORLD*






I heard the song of [Crying out LOVE in the centre of the world] again in the radio yesterday. So touching. The LOVE between the boy and girl is so pure. I promise myself to review this movie every year.

The lyrics of the song in Chinese:
[[輕閉雙眼 - 平井堅]]
每當早晨醒來
你脫下的軀殼總在身邊過去總能感受到你背後的溫暖
今天卻是一陣寒冷停止苦笑 拉開沉重的窗簾
炫目的朝陽
每天追趕著我那天
讓你見到我哭泣的臉
眼淚映照著夕陽每當我祈禱著能夠卸下肩膀上的溫暖我的心
與身體 卻都牢記著你
YOUR LOVE FOREVER
輕閉雙眼 在心中描繪你的樣子這樣就好
不管季節將我的心置於不顧 有一天對於你的事
我將會失去所有的感覺吧所以現...
e*

沒有留言:

張貼留言